Platobné podmienky
Vieme, že keď kupujete dovolenku napríklad pol roka dopredu (typicky nákup letnej dovolenky v zime), je fajn platby rozložiť. Preto u nás nemusíte platiť celú čiastku hneď. Platba je rozdelená na zálohy a doplatok. K zálohe resp. k prvej platbe je vždy pripočítané prípadné cestovné poistenie. Rozloženie platby sa líši podľa typu zájazdu a doby od vytvorenia rezervácie do odchodu (pokiaľ je odchod skôr ako 39 dní od vytvorenia rezervácie, spravidla budete platiť celú čiastku zájazdu)
Zálohy a pohodlné splátky
Platba je rozdelená na zálohy a splátky podľa počtu dní do odchodu
Splátka 15 %
Platí pre skoršie rezervácie
Splátka 25 %
Platí pre skoršie rezervácie
Splátka 20 %
Platí pre skoršie rezervácie
Doplatek max. 40 %
Platí pre skoršie rezervácie
Záloha 3,99 € sa vzťahuje na každú osobu v rezervácii. Platby určuje počet dní od vytvorenia rezervácie do zahájenia zájazdu (dátum odchodu na zájazd alebo dátum nástupu na ubytovanie). Percentuálne vyjadrenie sa počíta z celkovej ceny zájazdu bez cestovného poistenia, ktoré sa hradí hneď.
Spôsoby platby
Platiť môžete kartou online, bezhotovostným prevodom alebo v hotovosti na pobočke
Rýchla platba kartou
Pri platbe kartou sa vyhnete prepadnutiu splatnosti prvej platby (platby bankovým príkazom sú napr. cez víkend dlhšie, potom sa môže stať, že platba nedorazí včas, Váš termín sa uvoľní na predaj a môže ho kúpiť niekto iný.)

Platba bankovým prevodom
Po vytvorení rezervácie obdržíte platobné informácie a tiež QR kód pre pohodlnú a rýchlu platbu. Pokiaľ budete zadávať platbu ručne, uveďte ako variabilný symbol číslo rezervácie
Číslo účtu pre platby zo Slovenska
4026791072/7500
Časté dotazy
Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…
Vyplňte a odošlite žiadosť o storno zájazdu podľa návodu
Odošlite formulár „Žiadosť o storno zájazdu“ elektronicky priamo z tejto stránky alebo pošlite písomnú požiadavku na stornovanie zájazdu. Vašu požiadavku spracujeme bezodkladne – storno sa počíta ku dňu obdržania žiadosti (pri online žiadosti obdržíte potvrdenie emailom). O storno zájazdu môže zažiadať iba objednávateľ zájazdu. V prípade, že je na zmluve viac osôb a zájazd chcú stornovať všetky osoby, objednávateľ musí toto storno vykonať hromadne v jednej žiadosti.
Pozor, budú Vám účtované storno poplatky
Čím kratší čas do odchodu zájazd stornujete, tým vyššie budú storno poplatky (počet dní sa počíta odo dňa doručenia požiadavky na storno zájazdu). Storno poplatok sa počíta z konečnej ceny zájazdu a jeho výšku určuje percentuálna sadzba podľa počtu dní do dátumu odchodu
Minimálna výška storno poplatku
Výška storno poplatku sa stanovuje percentuálnou sadzbou z konečnej ceny zájazdu uvedenej v zmluve o zájazde alebo v zmluve o poskytnutí služby cestovného ruchu podľa dní zostávajúcich na konanie zájazdu, najmenej však 60 €/os. (pri zájazde v hodnote 60 €/os. a menej nie je minimálna výška storno poplatku stanovená a riadi sa iba percentuálnou sadzbou).
- 60 a viac dní pred zájazdom = 20 % z konečnej ceny zájazdu
- 59–40 dní pred zájazdom = 30 % z konečnej ceny zájazdu
- 39–30 dní pred zájazdom = 50 % z konečnej ceny zájazdu
- 29–10 dní pred zájazdom = 80 % z konečnej ceny zájazdu
- 9 a menej dní pred zájazdom = 100 % z konečnej ceny zájazdu