Smazat cache v CF
skip to Main Content

+421 948 736 022

Zákaznícka podpora

Ak budete volať kvôli vytvorenej objednávke, pripravte si prosím jej číslo (variabilný symbol). Požiadavky na nekonkrétne ubytovanie posielajte na [email protected]

Po–Št: 8.00–18.00
Pia: 8.00–17.00
So, Ne: Zatvorené

Platobné podmienky

Vieme, že keď kupujete dovolenku napríklad pol roka dopredu (typicky nákup letnej dovolenky v zime), je fajn platby rozložiť. Preto u nás nemusíte platiť celú čiastku hneď. Platba je rozdelená na zálohy a doplatok. K zálohe resp. k prvej platbe je vždy pripočítané prípadné cestovné poistenie. Rozloženie platby sa líši podľa typu zájazdu a doby od vytvorenia rezervácie do odchodu (pokiaľ je odchod skôr ako 39 dní od vytvorenia rezervácie, spravidla budete platiť celú čiastku zájazdu)

Zálohy a pohodlné splátky

Platba je rozdelená na zálohy a splátky podľa počtu dní do odchodu

Záloha 3,99 € / os.

Rezervácia 200 a viac dní
pred zájazdom

Záloha 15 %

Rezervácia 199-150 dní
pred zájazdom

Splátka 15 %
Platí pre skoršie rezervácie

Záloha 40 %

Rezervácia 149—90 dní
pred zájazdom

Splátka 25 %
Platí pre skoršie rezervácie

Záloha 60 %

Rezervácia 89—40 dní
pred zájazdom

Splátka 20 %
Platí pre skoršie rezervácie

Platba 100 %

Rezervácia 39 a menej dní
pred zájazdom

Doplatek max. 40 %
Platí pre skoršie rezervácie

Záloha 3,99 € sa vzťahuje na každú osobu v rezervácii. Platby určuje počet dní od vytvorenia rezervácie do zahájenia zájazdu (dátum odchodu na zájazd alebo dátum nástupu na ubytovanie). Percentuálne vyjadrenie sa počíta z celkovej ceny zájazdu bez cestovného poistenia, ktoré sa hradí hneď.

Spôsoby platby

Platiť môžete kartou online, bezhotovostným prevodom alebo v hotovosti na pobočke

Rýchla platba kartou

Pri platbe kartou sa vyhnete prepadnutiu splatnosti prvej platby (platby bankovým príkazom sú napr. cez víkend dlhšie, potom sa môže stať, že platba nedorazí včas, Váš termín sa uvoľní na predaj a môže ho kúpiť niekto iný.)

Platba bankovým prevodom

Po vytvorení rezervácie obdržíte platobné informácie a tiež QR kód pre pohodlnú a rýchlu platbu. Pokiaľ budete zadávať platbu ručne, uveďte ako variabilný symbol číslo rezervácie

Číslo účtu pre platby zo Slovenska

4026791072/7500

Časté dotazy

Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…

Vyplňte a odošlite žiadosť o storno zájazdu podľa návodu

Odošlite formulár „Žiadosť o storno zájazdu“ elektronicky priamo z tejto stránky alebo pošlite písomnú požiadavku na stornovanie zájazdu. Vašu požiadavku spracujeme bezodkladne – storno sa počíta ku dňu obdržania žiadosti (pri online žiadosti obdržíte potvrdenie emailom). O storno zájazdu môže zažiadať iba objednávateľ zájazdu. V prípade, že je na zmluve viac osôb a zájazd chcú stornovať všetky osoby, objednávateľ musí toto storno vykonať hromadne v jednej žiadosti.

Pozor, budú Vám účtované storno poplatky

Čím kratší čas do odchodu zájazd stornujete, tým vyššie budú storno poplatky (počet dní sa počíta odo dňa doručenia požiadavky na storno zájazdu). Storno poplatok sa počíta z konečnej ceny zájazdu a jeho výšku určuje percentuálna sadzba podľa počtu dní do dátumu odchodu

Minimálna výška storno poplatku

Výška storno poplatku sa stanovuje percentuálnou sadzbou z konečnej ceny zájazdu uvedenej v zmluve o zájazde alebo v zmluve o poskytnutí služby cestovného ruchu podľa dní zostávajúcich na konanie zájazdu, najmenej však 60 €/os. (pri zájazde v hodnote 60 €/os. a menej nie je minimálna výška storno poplatku stanovená a riadi sa iba percentuálnou sadzbou).

  • 60 a viac dní pred zájazdom = 20 % z konečnej ceny zájazdu
  • 59–40 dní pred zájazdom = 30 % z konečnej ceny zájazdu
  • 39–30 dní pred zájazdom = 50 % z konečnej ceny zájazdu
  • 29–10 dní pred zájazdom = 80 % z konečnej ceny zájazdu
  • 9 a menej dní pred zájazdom = 100 % z konečnej ceny zájazdu