skip to Main Content

+421 948 736 022

Zákaznícka podpora

Ak budete volať kvôli vytvorenej objednávke, pripravte si prosím jej číslo (variabilný symbol). Požiadavky na nekonkrétne ubytovanie posielajte na [email protected]

Po–Št: 8.00–18.00
Pia: 8.00–17.00
So, Ne: Zatvorené

Storno zájazdu

Každý klient má právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy a zakúpený zájazd stornovať. Storno zájazdu je spoplatnené a o výške storno poplatku rozhoduje počet dní do odjazdu. Po zakúpení zájazdu Vám rezervujem miesto – ale ak sa nakoniec rozhodnete neúčastniť, my Vaše miesto už nestihneme predať a vznikne nám strata. Preto je storno zájezdu spojené s poplatkami – můžete si však storno poplatky za pár eur poistiť (cestovné poistenie vr. storna zájazdu) a ak budete stornovať zájazd napríklad zo zdravotných dôvodov (ochorenie dieťaťa,uraz…), bude Vám storno poplatky preplácať poisťovňa podľa podmienok poistenia.

Ako stornovať zakúpený zájazd

Odošlite online Žiadosť o storno zájazdu (alebo pošlite písomnú žiadosť o storno), požiadavku spracujeme urýchlene v pracovných hodinách

1 Step 1
Žádost o storno zájezdu
Které cestující chcete stornovat?
Máte k zájezdu zakoupené pojištění včetně pojištění storna zájezdu?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Vyplňte a odošlite žiadosť na tejto stránke

Odošlite formulár „Žiadosť o storno zájazdu“ elektronicky priamo na tento stránke alebo pošlite písomnú požiadavku na stornovanie zájazdu. Vašu požiadavku spracujeme urýchlene.

O storno zájazdu môže žiadať len objednávateľ zájazdu. V prípade, že je na zmluve viac osôb a zájazd chcú stornovať všetky osoby, objednávateľ musí toto storno previesť hromadne v jednej žiadosti.

Pozor, budú Vám účtované storno poplatky

Čím kratší čas do odchodu zájazd stornujete, tým vyššie budú storno poplatky (počet dní sa počíta odo dňa doručenia požiadavky na storno zájazdu). Storno poplatok sa počíta z konečnej ceny zájazdu a jeho výšku určuje percentuálna sadzba podľa počtu dní do dátumu odchodu

Minimálna výška storno poplatku

Výška storno poplatku sa stanovuje percentuálnou sadzbou z konečnej ceny zájazdu uvedenej v zmluve o zájazde alebo v zmluve o poskytnutí služby cestovného ruchu podľa dní zostávajúcich na konanie zájazdu, najmenej však 60 €/os. (pri zájazde v hodnote 60 €/os. a menej nie je minimálna výška storno poplatku stanovená a riadi sa iba percentuálnou sadzbou).

  • 60 a viac dní pred zájazdom = 20 % z konečnej ceny zájazdu
  • 59–40 dní pred zájazdom = 30 % z konečnej ceny zájazdu
  • 39–30 dní pred zájazdom = 50 % z konečnej ceny zájazdu
  • 29–10 dní pred zájazdom = 80 % z konečnej ceny zájazdu
  • 9 a menej dní pred zájazdom = 100 % z konečnej ceny zájazdu

Cestovné poistenie sa nepočíta do konečnej ceny zájazdu a riadi sa poistnými podmienkami Uniqa

Poistenie storna zájazdu

Pri rezervácii zájazdu si pridajte do objednávky cestovné poistenie vr. storna zájazdu. Ak budete zájazd stornovať napr. zo zdravotných dôvodov alebo iných vážnych dôvodov, poisťovňa Vám preplatí až 100 % storno poplatkov. Aktuálny cenník a viac o cestovnom poistení nájdete tu.

Poistenie storna zájazdu

Pri rezervácii zájazdu si pridajte do objednávky cestovné poistenie vr. storna zájazdu. Ak budete zájazd stornovať napr. zo zdravotných dôvodov alebo iných vážnych dôvodov, poisťovňa Vám preplatí až 100 % storno poplatkov. Aktuálny cenník a viac o cestovnom poistení nájdete tu.

Požadujete preplatenie storno poplatkov od poisťovne?

Vyberte si formulár, podľa Vašeho dôvodu storna, vyplňte časť pre klienta a odošlite nám formulár na e-mail [email protected] alebo priamo svojmu predajcovi a uveďte číslo objednávky (6 číslic). CK doplní ďalšie potrebné údaje a odošle vám formulár späť. Potom kompletne vyplnený formulár odošlite poštou do poisťovne.

Oznámenia rôznych škodových udalostí:

Časté otázky

Pozrite sa na najčastejšie otázky a odpovede, skôr ako budete telefonovať…

Zrušenie už zakúpeného zájazdu (podpísaná/odsúhlasená zmluva o zájazde) z akéhokoľvek dôvodu podlieha storno podmienkam, ktoré sú podrobne rozpísaní vo Všeobecných zmluvných podmienkach a cestovnej zmluve tu, ktorú podpisujete pri nákupe dovolenky. Pri každom stornovaní zájazdu zo strany klienta bude účtovaný storno poplatok (jeho výška sa riadi týmito pravidlami). Vrátenie časti týchto poplatkov môžete nárokovať u poisťovne, ak máte zakúpené cestovné poistenie vr. storno zájazdu (viac o poistení tu). Toto poistenie kryje prípady, kedy sa nemôžete zájazdu zúčastniť zo zdravotných alebo iných vážnych dôvodov a poisťovňa ich bežne plní. 

To bohužiaľ nie je možné, storno poplatky musíme vystaviť vždy (vaše miesto sa nám už nepodarí predať a cestovnej kancelárii tak vznikne náklad, ktorý musíme pokryť aspoň čiastočne). Všetky dôvody storien chápeme, stať sa môže čokoľvek (ochoriete Vy alebo Vaše deti, stane sa úraz alebo nedajbože úmrtie, požiar či záplavy…) a preto veľmi odporúčame vždy k zájazdu prikúpiť cestovné poistenie vr. storno zájazdu – pár eur Vám môže ušetriť tisíce.

Ak sa nebudete môcť zúčastniť zájazdu, poisťovňa Vám preplatí 85 % ceny zájazdu. Storno poisťovňa prepláca v prípade, že má klient potvrdenie od lekára/polície alebo hasičov, že sa nemôže zúčastniť cesty (dôvodom je napr. choroba, zranenie, požiar, vykradnutie bytu a pod.). Poistenie vrátane storna neslúži pre zrušenie zájazdu preto, že sa len klient rozhodne, že na zájazd nepôjde. Viac vo Všeobecných podmienkach poistenia. Poistenie storna je možné dojednať najneskôr s posledným doplatkom zájazdu. Ak bude zájazd kompletne zaplatený, nie je možné pridávať poistenie so stornom.

Určite nie. Zájazd sa môže zrušiť napr. z malého záujmu klientov a nenaplnia minimálnej kapacity autobusu, ale o tom sa dozviete včas a všetky svoje peniaze dostanete samozrejme späť.

Po odoslaní požiadavky na storno zájazdu Vám spočítame výšku storno poplatku (ku dňu odoslania požiadavky) o presnom vyúčtovaní Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Výpočet storno poplatku sa riadi týmito pravidlami.

Poistenie storno zájazdu je možné zakúpiť najneskôr do dňa, kedy je (alebo má byť) zaplatená celá cena zakúpeného zájazdu. Neskôr to už nie je možné (poisťovňa by takéto jednanie vyhodnotila ako poistný podvod). Cestovné poistenie (vr. storna zájazdu) kupujte ideálne hneď pri nákupe dovolenky (viac o cestovnom poistení tu).

Máte inú otázku?

Napíšte nám prosím email na [email protected] alebo volajte na tel.: +421 948 736 022